TEPI MEJA DAH TAMBAH KERUSI KECIL #3

Bismillah.

13115839_1298147690213208_1040627222_n

Malam tadi tidur seawal lepas solat maghrib. Dan bangun pukul 7.30 pagi. Tu pun terpaksa bangunkan sebab tiba time ke sekolah. Moga Aman tidur lena lagi malam esok. Untuk besar dengan sihat.

13084076_1298147720213205_2095641394_n

Lazy day to school. Tangkap gambar untuk rekod kedatangan pun tak mahu tengok kemera. Peluk Baba je. Tapi bila nampak memember sampai, cergas! Macam macam ye Kau!

 

Nikmat Tuhan yang tak akan saya dustakan. Menikmati pemandangan sedamai ini tatkala malam berlabuh dan naiknya fajar Tuhan.

Robbi auw zi’nii an asykuro ni’matakallatii an’amta ‘alayya wa’alaa waalidayya wa an a’mala shoolihann tardhoohu wa aslih lii fii dzurriyyatii inni tubtu ilayka wa innii minalmuslimiin.

Ya Tuhanku, berilah aku petunjuk untuk tetap mensyukuri nikmat-Mu yang telah Engkau limpahkan kepadaku dan kepada kedua orang tuaku, dan agar aku dapat berbuat kebaikan yang Engkau rwdhai, serta berilah kebaikan kepadaku sampai kepada anak cucuku. Sungguh aku bertaubat kepada Engkau, dan sungguh aku adalah termasuk orang muslim.” (QS. Al-Ahqaf : 15)
Dugaan, itu nikmat.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: